Money money in the rich mens world...

Löven dom rullar in...


Jag lovar att jag ska bli mycket bättre på att uppdatera här inne. NU är det minus 18 kilo i min vikt nergång. FATTA att jag är sjukt glad. Men jag kan ju säga att det känns sjukt overkligt att jag har gått ner sååå mycket och att jag kommer gå ner ännu mer. För jag är INTE nöjd än!

Sen sist så har jag träffat mina underbara vänner, min syrra och givetvis min familj. Har också hunnit med en del shopping. Har bla köpt ett par nya sneakers och ett par boots (har velat ha det jättelänge och nu äntligen har jag hittat ett par). Har varit på en helt underbar ansiktsbehandling inne i Malmö på LenHud. Trevlig personal, mysigt ställe och en helt underbar behandling. Så det stället kan jag varmt rekomendera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0