1 & en halv vecka kvar!

Kände att det var på tiden att komma ut från mitt skal.

Så fort tiden går, redan 2 september i dag och jag fyller 25 om tio dagar. Sen är det en och en halv vecka kvar till min operation. Tiden bara springer i väg. Har börjat med pulverna sen fyra och en halv vecka sedan. Det är det värsta jag drukigt i hela mitt liv. Av sex smaker så är det bara en som jag kan kalla god. Man hade kunnat göra dom så mycket godare. Men det går bra men inget jag önskar min värsta fiende ens. Har redan gått ner i vikt så det känns bra.

För några helger sedan så var vi med pappa och tittade på när han hoppad fallskräm. Så mäktigt det ser ut. Blev sugen på att göra det någon gång senare i livet med.

Har sett rikitgt bra filmer under sommarens dåliga dagar. Har fått zonterapi och massage av min underbara granne som är utbildad. Plus att jag har legat på hennes spikmatta så sjukt skönt. Ska köpa en egen av henne sen.

Kommentarer
Postat av: Petra

Är de modifast du äter?

2009-09-05 @ 01:12:15
URL: http://www.metrobloggen.se/MizzNyberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0