25 i dag!

Då har man redan levt en tredjedel av sitt liv. Men lika glad är jag för det hahah
Sen är det ju bara två dagar kvar till min operation OCH DET ÄR SUPER NICE. Längtar som f*n och jag är helt exalterad så glad/lycklig jag är. Känns så overkligt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Kommer inte kunna somna i morgon natt men det är en annan femma. Kommer uppdatera mer om det sen eller när jag kommer hem om hur det har gått.

Har annars inte gjort så mycket i dag. Haft pappa och M på besök. Varit i stan och hos farmor. Mina gäster kommer i morgon eftermiddag. Så på morgonen ska jag först tvätta, städa och baka så allt är klart när dom kommer. På kvällen blir det att få en spruta och vätta mig med en "rengöringsvamp"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0