50 frågor!

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? Runt 100
2. Har du fått en kyss den senaste veckan? Nej
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? S
4. Hur lång är du? 168
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Hrm det kommer jag inte i håg
6. Hur löd ditt senaste sms? Min arm har domnat. Varför gör den det?
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
9. När såg du senast din mamma? I går (onsdag)
10. Icke godkänt i något ämne? Nej
11. Mvg i något? Nej
12. När vaknade du idag? 11:00
 13. Vilken är din favoritplats? Tylösand
15. Vem får dig att må bra? Mina vänner och familj
16. Hur stor är din säng? 160
17. Vad sover du i? Nattlinne
18. Hur många kuddar har du i sängen? 3
19. Var har du bott/bor? Ystad, Lund och Svarte
20. Tycker du om kinamat? Så sjukt gott
21. Tycker du om kaffe? JA men med mjölk i
22. Vad dricker du helst till frukost? Juice
23. Kan du spela poker? Nej
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Nej
25. Vill du ha barn? Ja
26. Kan du några andra språk än svenska? ja
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet
29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
30. Äger du dyrbara smycken? JA
31. Kan du rulla med tungan? Ja
32. Vem är den roligaste människan du känner? Min yngsta kusin kan vara rolig.
33. Vad har du för ringsignal? Heartess
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Det vet jag inte
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Pappas shorts
36. Kan du byta olja på bilen? Nej
37. Vilken var den senaste boken du läste? Twiglit
38. Dansar du i bilen? Hur f*n ska det gå till?
39. När var du i kyrkan senast? Hrm ett bra tag sedan
40. Hur många hål har du i öronen? 4
41. Har du någon piercing? Nej
42. Har du någon tatuering? Japp 4 ska ha två till
43. Har du provat droger?nej
44. Röka eller snusa? Nej
45. När slutade du med gosedjur? LÄNGE SEDAN
46. Har du pojkvän/flickvän? Nej
47. Har du en bästa vän? JA
48. Vad är ditt mobilnummer? Mina vänner och familj har det och det är viktigast
49. Vad ska du göra ikväll? Titta på tv
50. Har du några syskon? ja en stor lillasyster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0