Lite små kul...

Avsluta meningarna!

1. Jag har insett att min senaste kyss...var allt för länge sedan
2. Jag lyssnar på ...datorn som arbetar
3. Jag pratar ...alltid med mina vänner

4. Jag tycker om ...hemma bakade kanelbullar
5. Min bästa vän är ...snart bosatt i Ystad igen =)
6. Min första riktiga kyss ... var för ca: fyra år sedan
8. Jag avskyr när folk frågar ...dumma frågor
9. Kärlek är ...är blind men inte jag
10. Äktenskap är ...en del av livet
11. Någonstans, tänker någon på ...sitt liv
12. Jag kommer alltid ...komma i håg vad jag har gått igenom
13. Jag är hemligt förälskad i ...J
14. Sist jag grät var ...i fredags
15. Min mobiltelefon är ...snart ett år gammal
16. När jag vaknar på morgonen ...så är det ljust ute
17. Innan jag går och lägger mig ...borstar jag ALLTID tänderna
18. Just nu tänker jag på ...att jag ska opereras om fem dagar
19. Bebisar är ... helt underbara och något jag själv vill ha
20. Idag har jag...träffat Myggan & lillkillen
21. I kväll ska jag ... titta på Efterlyst 
22. I morgon kommer jag ...att träffa S och D
23. Jag önskar jag vore ...smal redan nu

24. I veckan ska jag ... ha födelsedagskas för mig

25. Jag har ...Sex and the city boxen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0