AnnandagPåsk

I går hämtade A upp mig vid 11:00 för att sedan köra ut till Ystad Saltsjöbad för att titta på Gynning*2.
Det var dels Carolina Gynnings tavlor, hon hade även gjort några skulpturer sen var det också hennes mammas skulpturer. Tittade inte så mycket på hennes saker utan det blev alla min tid åt Carolinas. Fan vad vackra de var. Hade lätt kunnat köpa alla om jag hade haft ekonomi till det.
Efter det körde vi vidare till EH för att äta men väl där så blev vi sugna på Donkan så vi körde ditt i stället. Var riktigt länge sedan jag åt det. Därefter körde vi till Rusta och ÖB och gick en sväng blev sakerna. Sen hem om till mig så jag kunde hämta och lämna lite saker, sen hem till A. Där vi snackade, tittade på tve och hade allmänt trevligt. Senare på kvällen körde vi och hämtade hennes lillebror som kulle ut men det blev inte så uten vi körde och hyrde en film i stället. Det blev Jennifer`s body en ganska bra thriller/horer film. Dock har jag sätt mycket bättre.

I dag har A och jag varit och hälsat på Myggan. Vr jättekul att träffa dig/er var ju ett bra tag sedan sist. Vi hade nya bullar med oss så vi tog en sen frukost hos henne. Snackade skit och lekte med lillkillen. Sen nu i eftermiddags så¨körde vi till Bo Ohlsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0