Mitt hjärta svider...

...av många anledningar. Men allt från att den situvation jag befinner mig i ang pengar, livet och de beroende jag har. För fast jag har gjort operationen så tampas jag fortfarande med socker beroendet. Och det är mycket jobbigare än det andra runt operationen som att tänka på vad och hur mycket jag äter. Kan äta exakt allt och samma som innan men bara mycket mindre för jag orkar inte så mycket. Ok det ända jag inte tål eller klarar av är vitt bröd men det är ju inte bra för någon så det är inget jag gråter över. Och nu efter operationen tycker jag till och med om groft bröd.

Sen en annan anledning till att mitt hjärta svider är att jag SAKNAR min underbara syster. Hon åkte till Thailand igen den 19 januari detta året. Hon trivs som fisken i vattnet där nere. Just bor hon i ett hus med några vänner på Koh Samui plus att hon jobbar på ett hotell där hon "raggar kunder". Så nu har hon fått ett ett års visum/jobbvisum. Är så glad för hennes skull att hon följer sina drömmar. Men jag är inte mer än en människa så jag saknar henne så det gör ont. Denna gången vet hon själv inte när hon kommer hem och det gör det ännu jobbigare. I febuari åkte A nere och hälsade på henne och i torsdags så åkte pappa ner ditt och han åker hem nu den 26:e april. Klart att jag önskar att det var jag som åkte ditt till henne, men jag är inte mer än j*vligt glad för deras skul. Jag vet att jag en vacker dag kommer åka ditt och hälsa på henne med. Och är hon inte där just då jag vill åka så får vi ju åka i hopa eller att jag väntar tills hon ska åka ditt igen. För i ca 5 år har jag haft det som mitt dröm resemål. Alltså innan min syster prata om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0