Påskdagen!

Kommer inte i håg så mycket av vad som har hänt sist.
Men vet att jag har träffat Vannika en hel del. Kollat på lite film och snackat en hel del. Alltid lika kul. Har också träffat M en del. Sen har jag pimpat mina nagler hos P. Plus att jag har haft andra besök med hahah.
Har varit hos tandläkaren i onsdags och det gick riktigt bra så det gynnar ju.

I fredags så var jag på 35 årsfest, riktigt trevligt. På vägen hem så fick jag påskägg av mamma och A.
I går (Påskafton) var jag på middag hos M och pappa. Åt gott drack gott och även där fick jag ett påskägg. Men med ett nyttet innehåll form av två lotter och en tidning. Sen träffade jag Vannika på kvällen och då fick jag fan i mig ett påsk ägg till. Tack min ängel. Kollade på en halv bra halv skum film.

I dag ska jag tvätta, städa, vattna blommorna och bäda rent i sängen. Sen ska jag, Vannika och två andra kompisar till henne köra ut till Ystad Saltsjöbad för att titta på Gynning *2 konst. Ska bli väldigt intressant och kul att få se Carolinas tavlor på riktigt då jag aldrig gjort det tidigare (bara i tidningar eller i hennes blogg tyvärr). Så äntligen ska det bli av. Gillar henne riktigt mycket som person!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0