Sol i sinne, brun inne!

Yes nu är det vår. Kanske vågar mig på att säga att det nalkas sommar inom kort. Eller någerlunda snart i alla fall. Men det gillar vi så jag ska ikke klagga po ditta.

I måndags vägde jag mig. JIPPI har gått ner tre KILO på en vecka. Det är fett nice alltså. Så nu har jag gått ner totalt 39 kilo. Det gynnar till tusen =)
I tisdags var jag på två möten och det gick riktigit bra. Onsdags så kommer jag inte direkt i håg vad jag gjorde. Sen i torsdags hälsade jag på mamma och A. Fick låna deras dator och fixade några saker.
I går (fredags) så var jag först på ett möte på morgonen. Gick sedan hem om för att lämna av några saker och sen viare ner till stan. Där träffade jag M ett tag. Sen var det att gå på jakt efter en födelsedagspresent till Vannika. Passade också gå in på Boston för de har total utförsäljning då butiken ska upphöra. Så jag hittade två linnen och en omlott kofta (får vårens sortiment) detta skulle ha kostat 400kr men fick det fö halva priset så det var inte illa. Sen ar det snabbt hem och göra sig i ordning och slå in presenten för kl. 19:00 skulle jag vara på pjamas party hos A. (En flach back till den gamla tiden då vi var små).
Hon bjöd på en riktigt god trerätters middag. Snacks och goda tröstsläckare. Vi spelade roliga spel in på små timmarna. TACK för en riktigt rolig, trevlig och mysig kväll tjejor. Men speciellt värdinnan Vannika. (Kom i säng 02:45 men det var det värt.

I dag gick jag upp tidigt för dels en gå en runda. Passade på att köpa med mig nya bullar hem (var ett tag sedan jag åt det). Väl hemma njöt av de god bullara och gjorde mig i ordning. För klockan 12:00 skulle jag träffa S nere på stan. Vi gick en runda, tog en fika och gick några runder till. Passa på att köpa två bruna/svarta diadem då jag har velat ha det länge. I kväll ska jag ta det lungt framför tv:en tänkte jag. För jag ska upp tidigt och tvätta i morgon, tänkte då passa på att vårstäda lägenheten.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0