Drar till Tylösand!

Ja då har man/jag en välförtjänt mini smester att se fram emot. Är ledig i morgon och till och med måndag. Så jag och P åker till Tylösand i morgon och kommer hem någon gång under söndagen. Ska bli riktigt skönt att få komma bort ett tag. Bara ta det lungt och kanske inget alls. Det är 20 grader i vattnet så jag lär ju bada i alla fall, plus att vi kommer gå en hel del promenader för det finns många smultron ställe som jag vill vissa.

Sen sist har det inte hänt så jättemycket. Eller kanske lite.

* Jag har gått ner 50 kilo, så det gynnar.
* Jag har fått förlängt på WiLLY:S (tre månader till) känns sjukt bra
* Träffat mina vänner, familj och lite släktingar
* Färgat håret
* Skickat ut inbjudningar. Plus att jag har gjort andra vardagliga saker

Kommentarer
Postat av: Petra

-50kg e grymt bra jobbat :)

2010-08-19 @ 17:53:09
URL: http://guteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0