Vart tog sommaren i vägen?

Ja, då är det mindre än frm månader till julafton. Och vart fan tog sommaren vägen? Inte konstigt att man gör en sådan räkning i huvudet 8fast man inte vill) då vädret blir sämre för varje dag som går. Visst att det är skönt när det blåser LITE men det behöver inte vara muligt för det. Jag vill ha tillbaka sommaren nu, för jag ska vara ledig lite i vecka 33 och då bär det av till Tylösand.

Sen sist så har jag jobbat och träffat några av mina vänner.
I lördags bla. Då gjorde jag först mina ärenden. Runt 13:00 så kom A över till mig. Vi snackade en heldel och hon hjälpte mig att färga mitt hår. Så hejdå utväxt. Tack så jättemycket för hjälpen det blev riktigt bra.
Därefter så träffade jag R och hennes pojkvän, riktigt kul att se dig då vi inte setts sen november. Vi gick till den nya restaurangen STIG IN och pratade jättemycket. Jag åt snitchel med klyftpotatis och drack coca-cola. Dom hade riktigt god mat så det kan jag varmt rekomendera. När de hade kört hem så cyklade jag och handlade lite.
I söndags så tvättade och städade jag. Sen träffade jag D så vi gick e runda.
I går jobbade jag och efter jag slutat så träffade jag M. Vi tog en fika på EH sen åt vi en sallad med vitlöksbröd på Hamngatan 14.
I dag har jag jobbat. Efter jag slutade så var jag och handla med mamma. Nu sitter jag här. Men ska snart äta innan det är dax för lite TV:e häng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0