2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Nej inte direkt. Bara att jag har ändrat min levnads sett mer.

Har du några nyårslöften?

Jag tycker inte om det här med nyårslöften. Då man kan göra det vilken annan dag som helst. Men bara för att så ska jag ha ett till nästa år.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, några av mina bekantar.

Vilka länder besökte du?

ETT Sverige. Men nästa år MÅSTE det bli fler.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

19/1, 3/9, 12/9, 16-17/12 och 23-25/12 bla

Vad var din största framgång 2010?

Att jag har växt som person på alla plan.

Största misstaget?

Ser det inte så längre. Men klart att jag hade velat göra/hinna med fler saker.

Bästa köpet?

Mina ansiktsprodukter, en hår produkt och min pilatesboll

Vad spenderade du mest pengar på?

Mat, lite kläder, hemmakvällar och bio bla

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Det är så många olika händelser elelr saker att jag inte kommer på alla. Men allt från matriella saker till att bara få träffa mina vänner och familj.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Lounch musik (gillar dock inte det), The Time (Dirty Bit)- Black eyed peas, Hey baby- Pitbull, Getti`n over you- David Guetta, Waka Waka och Loca- Shakira mfl

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Mycket gladare =)

Vad önskar du att du gjort mer?

Inte gett mig.

Favoritprogram på TV?

Top Model, PH, CSI

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Med min familj, vänner och släkt över en fika hos mig. Sen kollade jag och en kompis på film över en god middag på kvällen.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Jeans, med färgade toppar. Enkelt och snyggt.

Den bästa nya personen du träffade?

Många


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0