6:e luckan!

Shit vad tiden går fort. Är så mycket man vill hinna med men det går ju bara inte. Önskar i bland attd et var några timmar till på dygnet.

Första året på länge som jag verkligen börjar gilla det här med vinter och julen. Ligger snön bara kvar som den har jag fram tills i dag så är det ju bara mysigt. Kan vara lite jobbigt när man ska ut och gå. Speciellt om hus ägarna inte skottar där de ska göra det. Men annars är det mysigt. Därför tycker jag att det är synd att det nu har regnat bort. För jag blir inte förvånad om det snart blir minus grader så allt fryser och blir hallt. För då vet jag en och kanske flera som kommer trilla. Det är mindre kul.

I veckan som gott har jag bla varit på två möten ochd et gick riktigt bra. Har varit hos farmor och hjälpte henn med att julpynta lite och hon hjälpte mig med att laga min vinter jacka. Sedan bjöd hon på fika. Har varit hos mamma och A på eftermiddags fika en dag. Hos pappa och M på hemmalgad thai mat en dag. Det var riktigt gott!
Har täffat D lite och passat på att sett två filmer.

I går (lördag) så gick jag upp lite senare åt frukost och sedan gjorde jag mig i ordning. När klockan var 13:30 gick jag ner på stan köpte två take away lattar. In om på Önska för att köpa min Babuska berlock från Thomas Sabo som jag lagt undan. Den är så FIN! Sen till Kronan på Verket för att köpa en blomma till M. Sen gick jag vidare till P för hon skulle sminka mig, undertiden så drack vi latte och prata en massa. Tack så mycket, det blev riktigt fint! Våran skjus kom 15:50 och körde oss till Miss M. Väl där så bjöds det på både god dricka och snacks och mycket prat. När klockan var 18:10 kom våran taxi som körde oss till Parken.
Väl där bjöds det på en 3 rätters middag, underhållning och dans. Det var en väldigt lyckad kväll så tack för det tjejer. När klockan var 23:45 så åkte vissa vidare till LiteMer men jag och några till åkte hem.

I dag har jag tvättat och städat som vanligt. Gjort två ärende på stan, ätit middag och tittat lite på TV:e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0