Do you wanna do me?!

Har hänt en del sen sist, därför jag inte orkart skriva på ett tag. Inget allvarligt men ändå. Så jag får se vad som delas med av det här.

På lucia gjorde jag inte så mycket, träffade D på hennes rast.
På tisdagen så var jag hos mormor, men stanna inte så länge då hon inte mådde bra. Så jag gick till mamma på eftermiddagen för hämta lite saker. Sen träffade jag D och fick låna en väska av henne som jag dock aldrig använde ändå.
På onsdagen så var jag först på ett möte klockan 11:00. Gick sedan på stan och hämtade mitt namn halsband på Guldfynd. Så nöjd med det. Sen in om på Chrispa för att köpa två nyja töjare. Ett vit horn och en svart plopp typ med ett körsbär på. Det blev också svarta hårnålar och en concil. Runt klockan 17:00 så gick jag til Sushinu för att hämta två tallrikar sushi. Gick sedan hem till P för lite mys. Vå åt sushi, snackade en massa och hon fick julklapp + julkort. Det var en riktigt mysig kväll. Tack för det!
På torsdagen, dagen med stort D. Så hände det grejor alltså. Dels så nådde jag mitt del mål i min viktner gång. Så nu är jag UNDER 100. JIPPI! Tog 11:02 tåget till Malmö, och klockan 12:00 så träffade jag E utanför H&M. Vi gick och tog en ficka på Espresso House på Hansa. Snackade jättemycket, då vi inte träffats på 2 år så hade vi väldigt mycket att ta igen. Hon började jobba klockan 15:00 så vi skildes åt en stund innan. Och jag gick till H&M för att möta upp A. Vi gick in på UR&PENN där jag köpte min nya svarta JetSet klocka i plast länk och så givetvis är det guld runt urtavlan. Så jäkla nöjd med den. Den är en av mina ögongodis just nu. Därefter så gick vi in på H&M för A skulle shoppa lite. Sen gick vi till en sallads & Smoothie bar och åt en sen lunch. Så sjukt gott det var. Därefter så gick vi in på Åhlens, sen till Espresso House och tog en kaffe. Lite innan 18:00 skildes vi åt. För klockan 18:00 hade jag en tid hos D på Nails, då mina ngler skulle få en förstärkning med guld smails. Kommer inte exakt i håg vad det heter. Men fan vad nöjd jag är. Därefter åkte jag till Ludn för att övernatt där hos en heting. Det blev snack, skratt, lussebullar, saltakatter, P2, film och massa mys. På morgonen blev det mys, snack, skratt, kaffe och ett ledsamt förväl.
Åkte in till city tog en frukost på Espresso House och så handlade jag lite innan jag åkte hem. Väl hemma träffade jag D på kvällen/natten hade ju mycket att berätta.
I lördags (som vi nu kommit fram till) grät jag floder, så därför spendera jag större delen av dagen i min säng.
I söndags så tvättade jag och stor städade (dammtorkade, dammsög och moppade golven). Därefter åkte jag till Malmö för en kvälls träff. Inget vidare dock.
Åkte hem tidigt på måndag morgon. Gick hem till mamma efter jag duchat och pratade lite. Sen till A för att hjälpa henne att flytta. Var där tills på kvällen, hon bjöd på middag.
I tisdags så var jag hemma hos P för mycket prata och fika. Tack för din hjälp. Måste prata igen, då det hänt mer! Träffade D på hennes rast. Köpte med mig middag hem. På kvällen/natten gjorde jag julgodis. Var uppe till 04:30 i natt.
I dag har jag träffat D igen över en fika. Sen handlade jag alla mina julklappar. Väl hemma så åt jag middag, prata med mamma, pakat in de i fina paket och tittat på TVe.

I morgon är det julafton med bla mamma. Kommer kännas jobbigt att inte sis är med då.

Kommentarer
Postat av: Petra

Låter som om du gjort en hel del sen sist du skrev =)



har du träffat nån? Tycker mig utläsa nåt av de i de du skrivit här och på fb.



Chokladkartongen var från en uppdragsgivare =)

2010-12-23 @ 12:33:40
URL: http://guteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0