Julen...

...började med ännu ett j*vla snö väder lille julafton (vid detta laget HATAR jag allt vad vintern har att erbjuda).
Men på dagen var jag i stan och ordnade det sista inför julen.
Runt 17:00 gick jag hem till mamma och A för att fira våran julafton där. Blev dock bara med A:s ena barn då de andra var insnöade. Blev god mat och dryck in på små timmarna. Bytades julklappar mm. Så fick pengar av mamma och A (passade bra inför mellandagsrean).

Julafton: Gick jag upp tidigt gjorde mig i orndning för redan klockan 13:30 skulle jag vara hos farmor. Firade julen där med, pappa, M, M och mina farbröder med familj. Vi åt en riktigt god julmiddag, drack gott, hade ett gott gottebord och en god risgrynsgröt. Bytes julklappar kvällen till ära med. Fick, presentkort, ett halsband, en bok, bäddset och ett kitt med: mugg, visp, chokladpulver och marsmallows (och vi hade givetvis en tomte hos oss också). På vägen hem gick jag hem om till D för lite prat, film och vin. Fick en av två julklappar. Ett par Hello Kitty örhänge.

Juldagen: Sov jag länge. Träffade sedan D övern en lunch på Espresso Hopuse (behövdes efter all julmat). När hon gick hem så tog jag en sväng på stan. Väl hemma så förberede jag mig för kvällen. D kom över vid 17:00 för att sminka mig. Sen stack hon till jobbet, jag åt middag, kolla på TV:e yssna på musik och gjorde mig i ordnin för kvällen. Runt 21:00 stack jag hem till D på förfest nice blev det. Sen vid 00:15 stack vi till Bar A Bar. Så j*vla kul jag hade. Var hemma igen vid 03:30, men somnade inte fören vid 04:00

Annandagen: Upp igen vid 07:00 för att tvätta och städa. Gjorde mig sedan i ordning för att ta en runda på rean. Blev en parfym box och concil på Åhlens (under 250 kr). En svart väska på Lundbergs hanskar & väskor (under 300 kr). Och tre tröjor, ett par mysbyxor, ett par strumbyxor, två strumpor och klämmor på Lindex (under 500 kr). Så sammanfattat så blev jag sjukt j*vla nöjd med det. Sen vidare upp till pappa o M för en trerättersmiddag, massa skratt och spel. Tack för en underbar kväll. Väl hemma blev det lite tve tittande inna jag somnade klockan 23:15.

I dag gick jag upp vid 10:30, gjorde mig i ordnin för att sedan vara på en synundersökning kl. 11:30. Mina nya glasögon kommer om en vecka och denna gången måste jag ha dom på mig alltid (då min syn har föndras lite till). Blir ett par guldiga pilot glasögon FETT Nice.
Sen träffade jag min kusin J gick en sväng på stan sen blev det en lunch. Efter det treäffade jag S över en fika och en runda på stan. Tack så jättemycket för julklappen, det var en bok om MIG som alla mina vänner ska skriva i (dock ingen vänner bok). Nu i kväll har jag tittat på tve och ätit middag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0