Lussevaka!?

Känns som jag är LITE väl gammal för det eller?! Aja i vilket fall så är jag uppe hur länge jag vill och sover så länge jag vill. Men men jag kan ju ha min egen lilla vaka ändå, tills jag inte pallar vara uppe längre.

Kommer inte i håg exakt allt jag gjort i veckan =) 
Men i måndags så träffade jag mamma. Och på kvällen var jag hemma hos A. I tisdags så träffade jag D över en fika på Snuggles. I onsdags så träffade S, åt frukost hemma hos henne. På eftermiddagen träffade jag M. Vi gick en runda i stan och sen åt vi kvälssmat på Espresso House. Så kul att få träffade dig.
Sen i torsdags var jag hos farmor och bakade mandelmusslor och strassburgare. Ritkgit goda kakor som är ett måste till julen. Hon bjöd på årets första risgrynsgröt (givetvis HEMMAlagad) och på middag. Så fick jag lide kager med mig him. På kvällen träffade jag Vannika. Handlade lita och var på Ö&B. I fredags gjorde jag inte så mycket.
I lördags gjorde jag inte så mycket på dagen mer än att jag följde med A och handlade lite på WiLLY:S. På kvällen cyklade jag hem till D där D och D också var med. Vi åt kinamat, titta på film, snacka och bakade lussebullar. Då blev så jÄvla goda.
I dag har jag tvättat och städat. Nu i kväll har jag chillat i soffan och tittat på Tv:e

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0