Alla <3 dag!

Yes, det stämmer känns som att det var i går som det var den dagen. Och det är exakt fem månader sedan jag blev opererad. Men jag mår så j*vla bra! Fan vad tiden går FORT hinner ju knappt med.

I lördags så kom Carro till mig en gammal god vän. Vi gick en sväng på stan och in om på Hemmakväll för att hyra film. Det blev hela tre stycken som följde med oss hem plus litta candy. Filmerna är:
Morden: En svensk film/tvserie med välkända skådespelare. En riktigt bra film/tvserie som inte är förutsägbar och det gillar jag. Dock var den lite i längsta laget då den varade i ca: 6 timmar. Men det var värt det ändå.


BECK I stormens öga: Var den andra filmen. Också riktigt bra då den inte påminner om de andra BECK filmerna vilket gör att den är mer spännande. Då man inte kan gissa sig till vad som händer.



The ugly truth: Var den tredje och sista filmen. En komedi men dock inte som alla andra. Me like a lot. Gerard Butler spelar sjukt bra i filmen ännu en gång visar han sin bästa sida som han även gjorde i PS I LOVE YOU



Tog en fika på Espresso House innan vi gick hem till mig. Väl hemma så började vi se på Morden och de två andra såg vi i morse då Carro sov över hos mig. Vi lagade thai inspererad mat och snackade en massa. Alltid lika kul att träffa dig. SÅ tack för en underbar helg.
I dag har jag inte gjort så mycket har nästan precis kommit hem från A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0