Denna helg...

...har gått lika snabbt som alla andra helger detta året och förra osv.
I torsdags åkte jag som planerat in till Malmö. Var där inne vid 12:55 och då träffade jag först Becci och King på centralens EH över en lunch. Var jättelänge sen vi sågs så vi hade jättemycket att prata om så vi hade det riktigt trevligt. Runt halv tre så tog jag bussen till Entrè för att sedan träffa A över en fika. Lämnade över sis laptop som hon ska ha med sig till Thailand. Lika kul att träffa dig som alltid var ju såå länge sedan vi träffades. Vi hade lika mycket att snacka om plus att jag önskade henne en trevlig resa mm då hon åker till Thailand i morgon (måndag) för hälsa på syrran i tre veckor. Efter våran fika återgick A till sitt jobb och jag tog bussen in till stan för att träffa Carro (min gammla men underbara vän från gymnasiet). Gick på en liten shopping tur och efter det tog vi en fika. Alltid lika kul att träffa dig! Vi måste bli bättre på att ses så att det inte bli så långt mellan gångerna.
På kvällen kom C förbi och det gick som det gick.

I fredags så träffade jag J. Hur nice som helst. På kvällen gjorde jag inte så mycket. I lördags så träffade jag A på kvällen kollade på en film i hop.
I dag tvättade jag och städade i för/eftermiddags. Sen nu i kväll har jag varit hos A vi tittade på tve, åt middag i hop plus att vi såg två filmer. Sen har hon hjälpt mig att färga min utväxt plus mitt eget hår då det var dassigt i färgen. Tack för hjälpen min underbara Dilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0