Drar till Malmö

Japp om några timmar gör jag det för att göra en massa ärenden.
Men först ska jag upp med tuppen för att ta mig till FS där jag ska gymma ca 1½ timme tänkte jag. Sen hem och göra mig i ordning och ringa några samtal innan jag tar tåget in till Malmö.
Då ska jag först träffa en helt underbar vän på centralen som är nere från Stockholm i några dagar. Shit var så länge sen vi sågs att jag inte kommer i håg när det var sist. Längtar verkligen tills i morgon. Efter det ska jag ta mig till Entrè där jag ska möta upp en annan vän (som egentligen är min syrras) men hon är så underbar att vi är vänner med. Vi ska sen luncha innan hon åker till Thailand för att hälsa på min SYSTER. Därefter så är det lite flammrigt. Då jag kanske ska träffar en annan kompis men det är inte boka än. Plus att det kanske blir så att jag kommer åka hem till C eller om han följer med mig hem. Så det ska bli intressant och se hur kvällen slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0