Hipp hipp hurra...

...på din STORA dag min underbara syster yster. Du är inte här så jag kan varken krama eller ge dig en födelsedagspresent. Därför tänkte jag att jag kunde ju tillägna ett blogg inlägg till bara dig. Då du just nu är med A i Khos samui och tittar på Timbuktus konser och ja det blir ju det i morgon med.

I dag fyller du 23 år. Tänk du har varit min underbara syster i 23 år. Vad fan skulle jag gjort utan dig?
Visst att vi har bråkat, skrikit och varit sura på varandra. Men detsu mer har vi älskat och kommit närmare varandra. Kan inte beskriva med ord hur glad och lycklig jag är för din skull allt du göra för att dina drömmar ska gå i uppfyllse. Och så glad och lycklig jag är för att jag har dig som min syster. Jag älskar dig för den du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0