Underbara Lund

Jag och mamma körde till Lund i dag vid 10:30 och det gick hur bra som helst att köra i dagens väder. Förs körde vi inom mitt gammal jobb för jag behövde lite hjälp med några papper. Plus att jag ville prata lite med mina gammla kollegor. Så kul att se er. Därefter körde vi in till stan och gick en runda där. Plus att det blev en lunch på Espresso House. Därefter gick vi tillbaka till bilen för att köra till det möte som jag skulle med min läkare. Var alltså på ett återbesök ang den operationen som jag genom gått för fem månader sedan. Och besöket gick hur bra som helst.
Efter det körde vi till Burlövs centrum där gick vi runt och tittade lite. Därefter körde vi hem, så jag är nästan precis hem kommen.

Kommentarer
Postat av: Petra

De va kul att se dig oxå :)

2010-02-10 @ 21:19:33
URL: http://guteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0