Vecka 7

Under veckan som varit har jag inte gjort så mycket.

Träffat A en hel del och vi har alltid lika roligt i hop.
I tisdags så träffade jag J på Espresso House och efter ett tag så kom S, K, H och lite senare så kom M och M. Riktigt trevlig stund blev det där.
Sen har jag en mini lucka fram till fredag för då vet jag att jag var hos A.
I lördags så var jag på middag hos mamma och A. Det blev en middag med hans barn + familj i stället för den 23/12. Vi åt tupp med gott tillbehör åt glass och bär till efterrätt. Vi kollade på Melodifestivalen med och det var ju så pinsamt. Fattar inte vad som har hänt. Men det brukar alltid vara något bra bidrag i varje deltävling. Men detta året har de missat att ta in de bra bidragen och i stället så sattsar de på de dåliga.
I går söndag så var jag, mamma och A hos mormor då hon fyllde år. På kvällen så var jag hos A och snackade, snackade, gick en runda och tittade vi på en sjukt bra film.

I dag har jag tvättat, städat, vattnat blommorna, läs, bakat scones och diskat. Snart blir det dax för middag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0