En lista

Namn: Bla Josefine

Kallas för: Josse, jossan med mera

Stjärntecken: Jungfrun

Höger eller vänsterhänt: Jag är högerhänt

Piercingar: Två hål i varje öra

Tatueringar: Ja fyra stycken

Längd: 1.68

Skostorlek: 40

Hårfärg: JUst nu mörkbrunt

Fräknar: Nej

Motto: Fake it on til you make it

Kär? Hrm i kärleken kanske

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja nu på vintern önskar jag att jag bodde i något varmt land. Annars bara i en egen stor lägenhet i Lund, Malmö eller Sthlm

Tycker du att du är attraktiv? Jag börjar bli det

Dricker du? Ja men det är enna olika

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? Matrix Biolage Color

Vilken parfym använder du? Mexx, Gucci och Vecace

Vad är du rädd för? Undviker ställen med mycket folk och spindlar

Gillar du att tvätta? Tja i bland

Gillar du berg- och dalbanor? Ja

Senaste…

Filmen du hyrde? Det var tre stycken Tom & Jerry vol 3, Miss Marcsh och kommer inte i håg den tredja

Filmen du köpte? Bla Patrik 1,5

Låten du hörde: Beyonce Sweet Dreams

Låten du laddade ner? Ingen

Personen du ringde? A

Personen som ringde dig? R

TV-program du såg? Blir snart P Hotell

Person du tänkte på? C

Favorit…

Låt: Det är många men bla Heartless

Sak att göra: Umgås med mina underbara vänner

Sport: Gym

Dryck: Kaffe

Kläder: Tunika och jeans/leggins

Film: Ps I love you

Bil: Hrm Audi eller Pegeu

Serie: Många men bla True Blood

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Har hänt

Gråtit över en flicka? Mina tjejkompisar ja

Ljugit för någon? En vit lögn ja

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? Aldrig

Träffat någon från internet IRL? Vem gör inte det idag?

Antal…

Gånger du varit kär? En gång i alla fall

Gånger ditt hjärta brustit? Minst två gånger

Hjärtan brustet på grund av dig? Inga

Tjejer du kysst? 0

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? En

Gånger ditt namn varit med i tidningen? En

Senaste…

Boken du läste? Håller på med tre böcker nu

Personen du fick e-mail av? Kommer inte i håg

Personen du fick brev av? En som heter Lena

Personen du fick sms av? R

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Min student..

Saken du köpte? Dricka och lite godis

Vad har du gjort idag? Kollat på film, fikat med S

Brukar du svära mycket? Tja en del

När stiger du upp på morgonen? Olika

Vad har du på dig? Underkläder, mysbyxor och ett linne

Vad ska du göra ikväll? Titta på tv

Vad är du allergisk mot? Laktos, och falskhet

Var har du ont? Ingenstans

Använder du hårspray? I bland

Kan du stå på händer? Hahaha nej

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark

Salt eller socker? Både och inom godis

Gillar du ketchup? Ja men beror ttill vad

Är du glad nu? Ja det är klart

Var du glad igår? Absolut

Vad dansar du till? Bra musik

Stockholm är… ? Mitt dröm hem

Göteborg är… ? En trevlig stad

Kan du sjunga? Alla kan sjunga men mindre bra än andra

Spaghetti eller makaroner? Gjort på samma sak så kvittar dock inte snabb makaroner

Land du vill besöka? Thailand i mitt hjärta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0