Oj...

...har ju glömt att berätta att jag har långt hår nu sedan mer än en månad tillbaka. Men syster är frisör så hon har satt i hår förläning till mig. Och JA det är riktigt hår och inte äckel syntet. Riktigt hår är 100 gånger snyggare och bättre. Så nu har jag axellångt hår och snej lugg. Det är riktigt mörk brunt med lite svarta inslag. Trivs jättebra i det.

En sak till som jag glömt att berätta är att min syster åker till Thailand igen den 19:e januare. Alltså på tisdag som kommer nu. Visst att det känns jobbigt men inte alls som det gjorde förra gången hon åkte. Hon kommer vara där minst lika länge denna gången vill säga minst i fem månader. Men denna gången ska jag helt klart hälsa på henne men frågan är bara när.

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0