Tiden som varit =)

I mellandagarna så slappade jag bland annat men träffade även en del av mina vänner. Var en sväng i Malmö med mad mamma och shoppade lite på rean. På nyårsafton så var jag hos min farmor för hon fyller år den dagen. Mina kusiner från Stockholm var också nere på besök så vi hade det riktigt trevligt. God mat/dryck och bra sällskap.

I söndags så fick jag ett trevligt besök av en trevlig person. Hoppas att det blir fler gånger.
I veckan har jag inte gjort så mycket tagit det lungt, träffat några vänner, handlat och ringt viktiga samtal.
I dag så åkte jag och S tidigt in till Malmö. Där hittade jag ett linne och en kofta på rea som jag köpte med mig hem =) I kväll blir det en film. I morgon är det tvätttime och så får jag besök av sis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0