Xider summer

ja för det är ju sommar. Så jag provar den nya smaken för denna sommaren. Det ät inte mindre än Strawberry Blackpepper, men jag vet inte riktigt vad jag tycker. Visst är den god, men jag tycker inte att det stämmer överrens med smakerna. Men men jag överlever.

I dag var A på jobbet. Fan vad konstigt det kändes då han typ har "slutat" hos oss. Kan hända som i dag att han jobbar extra hos oss då han är ledig. Och det gillar jag. Kan också vara så att han bölörjar jobba hos oss i hööst men dock inte säkert. Men jag kan ju alltid hålla tummarna då han är HET =)

Sen sist har jag inte gjort så mycket. Jobbat, badat/solat och träffat några vänner. Har också gjort en storstädning i lägenheten. Då menar jag: Städat alla köksskåp, kyl, dammsugit, dammtorkat och moppat golvet. Så nu är här rent och fint igen.
I onsdags (förra veckan) var jag hos farmor och ät en riktigt dog middag och efterrätt. Där var även mina Ystads kusiner men också min ena kusin från Stockholm och min farbor. Då min andra inte var i TYylösand och min ingifta faster jobbade. Men lika kul hade vi för det. Synd bara jag inte kunde träffa er. Men snart kanske.

Gjorde ett lovely fynd i dag på Lindex. Köpte den sista jeanskjortan på rean. Så jävla snygg tvättning och skurning/passform. Snygga detaljer och i storlek L (på vanliga avd.) så det gynnar. Köpte nya ansiktsprodukter med, kände det var dax för det. Handlade lite annat nödvändigt med. Plus att jag ska unna mig sushi nu för det var sjukt länge sedan. Handlade också en del av pappas överraskning. Hyrde tre filmer med, men vilka de är kommer upp då jag sett dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0