Känner strålarna!

I tisdags hade jag möte med min chef på Willy:s och med min jobbcoch och jag har fått FÖRLÄNGT ttom vecka 31 sen ska vi ha möte igen och till 99,9% så kommer jag får förlängt då med. Känns jättebra, är så glad! Fick massa beröm av honom som jag inte hört då jag inte är vann att få komplimanger.  Trvis fortfarande jättebra både med uppgifterna och med mina kollegor. Där finns en heting A. Onsdags jobbade jag som vanligt och i torsdags började jag tidigare för sen skulle jag till Dr, behövde egentligen inte gå ditt men kännde att jag ville prata om hur det är nu. Så det gick jättebra. I fredags började jag lite tidigare med då det var MIDSOMMAR! Sjukt mycket folk som var och handlade (trodde inte alla skulle handla samma dag som Midsommar var) men thi fick jag. Efter att jag slutat handlade jag sen ner på EH med M för en fika. Sen cyklade vi en runda och sen hem till mig för god middag och en film. I lördags så sov jag länge och på eftermiddagen cyklade jag ut till Fritidsbaren för deras goda winerbröd. på kvällen kollade jag en film med H och lite till.
I går så hade jag min tvätt/städ dag och i går var det på morgonen. När jag var klar gjorde jag mig i ordning för att sen ta tåget till Malmö för att träffa underbara Roos. Träffade henne vid 16:30 på salogen där hon jobbar, Hon klippte mina toppar och gjorde sedan en inbackad fläta som fortfarande är på plats. (och hoppas att den håller tills i morgon med. Har sprayat en tredje gång). När hon slutat gick vi till Cafè Ceder och åt en så j*vla god kycklingsallad med nybakt bröd och taziki. Servitrisen visade sig vara en underbar tjej som jag jobbat med för ca: 4 år sedan. Efter maten gick vi hem till Roos (så fin lägenhet du har) för att dimpa av hennes saker för att sedan gå ut till Västra Hamnen för att sippa på en latte. Där satt vi tills solnedgången nästan hade gått ner och sen bar det av till Y-towen igen.
I dag har jag vägt mig IGEN och det är MINUS 45 KILO nu. Så jävla nöjd med mig själv. Har jobbat, handlat och varit på stranden 1,5 timme och solat + badat. Väl hemma har jag lagta mat ätit mat duchat och nu sitter jag här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0