Trivs som fisken i vattnet!

I måndags så började jag min arbetsträning på Willy:s och jag trivs riktigt bra fast att det bara ha gått tre dagar. Hade det varit för några år sedan hade jag verkligen inte gillat läget men NU gör jag det. Jobbar där måndag till fredag 12:00-16:00 (halvtid) men det känns riktigt bra. 
 
När jag hade slutat i måndags så handlade jag lite innan jag cyklade hem med varorna. Efter det tog jag en fika på Espresso House (tyckte jag hade gjort mig förtjänt av det). Åt middag och tittade först på Top Model och sen kollade jag på en film. I går så mötte M upp mig efter att jag slutat så cyklade vi och fika och snackade en massa. Var egentligen helt slut i huvudet men orkade både laga mat och titta på tv:e när jag kommit hem.
Efter jobbet i dag så cyklade jag en liten runda i det fina vädret och satte mig i solen på en parkbänk en stund. Är små trött men det blir kanske en film i kväll.

Kommentarer
Postat av: Petra

Kul att du fått nått att göra å skitkul att du trivs :)

2010-06-02 @ 22:50:51
URL: http://guteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0