Veckan som gott!

Var ju ett tag sedan jag skrev här sist. Så jag tänkte komma med en liten uppdatering.

I veckan som har gott har jag passat en av mina vänners katt som heter Ophelia. Var rikitgt mysigt att ha ett sällskap. Jag har jobbat och träffat några vänner. I lördags så var jag på 5 års kalas under dagen och på kvällen kollade jag på bröllopet. Så vackert det var. Viktora hade en jättefin klänning på sig (hade lätt kunnat tänka mig ha en liknande). Jag blev rörd flera gånger.
I söndags så tvättade och städade hag på morgonen. På eftermiddagen kom Carro hitt över en fika och massa snack innan hon hämtade hem Ophelia. Därefter så träffade jag D.
I dag har jag jobbat och efter det så träffade jag D på hennes rast över en liten pratstund.

Kommentarer
Postat av: M a t i l d a W i t t i n g !

Tack så mycket. Pappa berättade :)



Det kanske du kan, :p vi får se :) Hoppas att vi kan ses någon dag! Kram

2010-06-23 @ 22:41:02
URL: http://matildawitting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0