En bra dag...

Det började med att jag gick upp vid 10:30. Tog bara på mig myskläder och gick sedan ner till P för att hon skulle fixa till mina tumnagler. På väg ditt så ringer M och bjuder mig på fika när jag är klar hos P.
Tack så jättemycket för hjälpen P och för att du finns här för mig. Lyssnar när jag har problem men också för att du är en fruktansvärt bra vän. Vet inte vad jag skulle gjort utan dig.
När jag är klar hos P snabbar jag mig till Espresso House där M väntar med en frukost till mig. Tack så j*vla mycket (ursäkta mitt ordval men blev sjukt glad). För du vet att jag älskar deras frukost men också för att du vet hur jag mår och känner.
Sen snabbar jag mig hem för efter 12:00 kommer min farbror och lämnar deras katt Lizzie som jag ska passa i lite mer än en vecka. En jättesnäll och riktigt söt katt. Vi klickade direkt, ja första gången jag såg henne.

Fick sen en av världens bästa telefonsamtal i dag runt 13:00. You make my day och helg. Fy fan vad jag är glad!
Ringde sedan och pratade P för jag var sååå glad. Därefter satte jag mig och läste och myste med Lizzie fram till 15:00 då jag ringde och pratade mamma. Gjorde mig i ordning och gick upp och hälsade på dom. Pappa hämtade mig vid 17:30 så åkte vi hem till M och åt middag.
Gick sedan en runda och det var hur skönt som helst. Nu i kväll har jag kollat på Let`s dance och Solsidan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0