43 kilo...

...lättare och en mycket stolt tjej. Fan vad bra jag är i bland!

Än så länge så har det varit riktigt fint väder i lilla Ystad. I måndags så fick jag massage av min underbart duktiga granne. Sen på kvällen tittade jag på film med M.
I tisdags så solade jag i Norrepromenaden med M i drygt 4 timamr så jag har fått en hel del färg och det är sjukt nice. Sen efter det var vi ute och gick en timme.
I onsdags så sov jag lite väl länger men var ute och gick en timme, därefter hem om och gjorde mig i ordning. För att sedan köra till Willys invigning av den nya butiken. Sjukt mycket folk men vi lyckades komma in sen ut på mindre än en timme. Handlade lite saker och på vägen ut fick vi en goodiebag =) Hyrde två skräckfilmer på vägen hem.
I dag har jag ringt några samtal och varit på ett möte (mycket givande). Därefter gick jag en runda på stan för att bla lämna tillbaka filmerna. Cyklade sedan hem till mamma och A för att prata lite. Cyklade sedan en runda för det var riktigt fint och skönt väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0