8 månader sen...

...som jag genom gick min magsäcksoperation. Sattan vad tiden går fort när man bla har roligt. Inte visste jag då att jag skulle må så här bra, gått ner så mycket och att det är det bästa som jag har gjort hittintills. Oki det är även ett av mina största beslut som jag än så länge har tagit. Men det har varit värt varenda liten sak.

I går (lördags) så träffade jag Myggan, vi var inne på Guldfynd för att hämta hem hennes Morsdags present till sig själv. Men den var visst inte färdig fast attd e hade sagt det veckan innan. Väldigt dålig service så det ska jag lägga på minnet. Vi gick sedan in på Lindex och då anslöt sig Dillan också till oss. Efter det gick vi och tog en fika/lunch på vårat stam hack nämligen espresso House och där satt vi i minst två timmar innan Dillan skulle till sin frisör. Jag och Myggan satt kvar ett tag sen gick vi vidare till Åhlens. Därefter skildes vi åt.

I dag (söndag) har jag tvättat, dammsugit/torkat golven, slängt sopor/papper och bytat till rena lakan i sängen. Därefter så gjorde jag mig i ordning och cyklade upp om till mamma/A för att lämna hennes present som hon fick av Karro via pappa då hon fortfarande är i Thailand. Därefter cyklade jag en runda och så var jag och handlade på Coop bla ett nytt choklad från Marabou Premium (som är deras mörka choklad) så det är ett 70% med smak av cocoa lemon. Tyvärr hittade jag ingen bild på cocoa lemon så det får bli orginal. Kan i alla fall varmt rekomendera chokladet. Är igen älskare av mörkchoklad men detta smakar verkligen inte det och citronen får ett litet sött inslag i chokladen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0