Då har jag sett den...

...det blev i går på smygpremieren som jag såg SEX AND THE CITY 2 i Malmö. Det bjöds först på alkohol fri cider (tror jag) Men självklart så skulle det ju likan cosmopolitan plus att vi fick sushi och klubbor. Sen när vi kom in i bio salogen så fick vi vars en goodiebag i den låg det 3 parfymprover, 100g Geshia, en påse Maltesers, en prov på nattkräm Oliv, ett läppglans, 0,15l coca-cola lighit med designad utsida på burken av J. Blacik, skoskavsplåster, body botter, en tidning, 10% klockor och två andra tidningar.
Filmen var så jÄvla bra bättre än ettan. Ettan är mer en drama film och tvåan är mer en komedi, har inte skrattat så mycket som jag gjorde i går (varken till serien eller första filmen). Filmen varade i 2 timmar och 27 minuter men det märktes inte, då tiden gick såå fort. Ville aldrig att det skulle ta slut och kollade aldrig på klockan en ända gång. Filmen slutade självklart bra men också så att det kan komma en trea (Och självklart hoppas jag på det).


Kommentarer
Postat av: M a t i l d a W i t t i n g !

Hjälp! Hur mycket kostade det?

2010-06-02 @ 18:12:12
URL: http://matildawitting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0