Lundakarnevalen is the shit!

Ja då har fyra härliga år gått sen sist. Vilket innebär att 2010 är året då LUNDAKARNeVALEN går av sabelen igen. Det började i torsdags och slutar i dag söndag. Under lördagen är det karneval tåget lika så i dag men dock går tåget baklänges (de börjar baklänges).
    

Så i går runt 11:30 körde jag och A in till Lund. Ställde oss mitt emot Stortorget efter att vi hade varit och handlat lite fika. Där fick vi dock så lite mer än en timme innan tåget nådde oss (vi stod mot slutet av tåget). Men det var värt den väntan. Hela 17 lastbilar och väldigt mycket folk som gick mellan. Fy fan vad kul vi hade. När det var slut gick jag på toa och A shoppade lite. Sen gick vi till den stoooora godisbutiken och därefter åt vi mat. Väl hemma igen så började vi titta på en film men vi behövde vila en stund innan vi såg slutet. Tack för en underbar dag med dig i 25 C varma Lund.

I dag håller jag på att tvätta ska även dammsuga lite och byta lakan. Innan jag gör något annat.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0