Pappa pepparkaka

För en vecka sedan så kom äntligen pappa hem från Thailand, han har varit där i drygt två veckor för att hälsa på min syster. Var så kul att få se han igen men också för att få höra allt de gjort men också för att få se alla bilderna han har tagit. Karro hade köpte en stor ljusrosa Chanel sjal till mig i julklapp som jag fick (några månader försent). Sen fick jag ett guld/svart Buddha halsband av pappa som munkar har välsignat.

Har inte gjort så mycket annat sen sist. Träffat några vänner, gjort vid mina nails och kollat på några nya filmer som kommit ut.

I dag träffade jag A nere på stan. Det var riktigt trevligt för det var ju ett tag sedan sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0