29 november!

Det har hänt en del sedan jag skrev sist.

Jag har träffat P en dag, vi var på ett möte om fetter. Väldigt intressant.
Min kusin M var hos mig förra lördagen, vi tittade på två filmer och snacade en massa. Sen stannade hon över natten.
Jag har träffat A en del bla i fredags vi åt middag från Kina restaurangen och så tittade vi på Idol. Innan på dagen träffade jag V över en mysig fika på Espresso House.  Jag har varit i Malmö och träffat Ross och passade på att shoppa lite på H&M. Jag har också träffat D några gånger. Jag åt frukost med mamma och A i lördags morse. Hjälpte henne sedan att ta ner lite jul saker från vinden. Fick också två vinter jackor av henne.

I fredags hjälpte pappa mig att ta fram jul stjärnorna och ljustackanra som vi sedan satta upp.

I går så tvättade jag staädade jag som vanligt. Öppnade en 1: advent present som jag fick av mamma (i den var det en modern julgrans kula. Den var jättevacker). Tände också första ljuset i min advents ljustacke. Gick en runda på julskyltningen. Men inte lika mysig som de andra åren. Mindre folk, och de spelade knappt någon jul mysig. Så det var tummen ner. Åkte sedan till Trelleborg och lå över där tills i dag. Kom hem i eftermiddags, så i dag har jag inte gjort så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0