R.I.P

Har väl inte direkt hänt så mycket sen sist.

Jobbar fortfarande på WiLLY:S och har ökat tiden till 75% och det känns bra.

Var i Malmö med mamma i lördags. Vi åt frukostbuffè på mormors bageri (riktigt gott och mysigt) sen shoppade vi massor. Vi lunchade sedan på Graffiti Cafè med A och E (lika kul som alltid och se er). Sen shoppade vi vidare och innan vi åkte hem tog vi en latte på Lilla Torg. På kvällen hade vi en liten personal fest för (de unga) så vi åt middag på Marinan förs sen drog vi8 vidare på efterfest hos B innan det bar sig till Öja Krog (var dock inte där).
På söndagen så tvätta och städade jag. Och sen åkte jag med till "Boan" med A, väl hemma åt vi kinamat och kollade på en film.
I måndags gjorde jag innget speciellt mer än att jag jobbade. I tisdags fick jag en bok såld (från Komvux tiden) på kvällen var jag hemma hos P. Vi tittade på en riktigt bra film och prtade en massa. Berättade hur jag ville ha mina tavlor (som hon ska hjälpa mig med).
I onsdags var jag i Lund för ett årsbesöket ang. min operation som jag då har gjort för ett år sedan. Och det gick hur bra som helst. Efter det så åkte jag, mamma och A till IKEA där fyndade jag en jättefin Orkide (de hade extra pris på dom), en fin kruka till blomman, pasta med älg form, coola servetter (till mitt kalas) och lite candy/snacks. I torsdags träffade jag M efter jobbet lika så i dag (fredag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0