Veckan!

Jag jobbar fortfarande kvar på WiLLY:s men jag har gått ner i tid för att jag ska hitta något annat (då de inte tar in mer pesonal). Tråkigt då jag trivs väldigt bra.

I onsdags kväll så hade jag en myskväll med D. Vi åt riktigt god sushi från SUSHINU, tittade på en bra skäckfilm och pratade en massa.
I torsdags var jag ledig då jag var på begravning av min morfar. Vi var bara dom närmaste (vilket var skönt). Fina blommor och en bra stund. Så nu äntligen har jag fått mitt avslut.
I fredags så var jag i stan med D, vi tog en fika därefter en liten shopping runda. Jag hittade en nude färgad tröja/tunika på H&M som fick följa medmig hem. Är riktigt nöjd med den. På kvällen hyrde jag fyra filmer och köpte tre på Hemmakväll. Var bla thrillern Grace och den var riktigt bra.
I lördags åkte jag och mamma till Lund. Tog en frukost på Espresso House när vi fram därefter började vi våran shopping. Handlade ett smycka till ett armband som jag ska göra, tre linnen i (svart, vitt och grått), underkläder =), två pärlgaljar, lite finare choklad och bröd. Tog sedan en fika på stortroget. När vi kom hem bjöd mamma på middag.
I går (söndag) tvätta och städade jag. Sen cyklae jag en runda innan jag åt middag med mamma och A. Det var salla, klyftpotatis, marienerad lax och pumpa med mögelost. Så sjukt god middag att jag gärna äter det en dag till. På kvällen blev det soffmys.
I dag har jag jobbat, fixat ett nytt ID, handlat och cyklat en runda. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0