Val...

...är en del av livet som vi måste gå igenom. Men i dag är det ett ganska STORT val som jag tycker alla ska ta på allvar. Då det handlar om hur vi vill att Sverige eller våra kommuner ska styras de fyra åren till nästa gång.
Så i dag har jag varit och röstat. Träffat G i Malmö över en lunch. Var jättelänge sedan vi såg men helt underbart att få träffa dig igen. Efter lunchen gick vi hem till honom och snackade vidare. Vi passade då på att test fota mig (innan hans modell kom). Bilderna blev riktigti nsygga så ska bli kul att få se dom när de är klara. Väl hemma i Y town så träffade jag P över en kvällsfika sen gick vi och handlade. Alltid lika kul att få träffa dig. Innan i veckan har jag inte gjort så mycket.

I veckan som kommer är det en del som händer. Måste till banken i morgon och fixa ett nytt ID och in till A. Sen ska jag träffa D och måste också till M för att lämna tillbaka ett kort. På tisdag ska jag på ett möte. Onsdag har jkag inget ännu. På torsdag är jag ledig för jag ska på begravning. Fredag och lördag har jag inget bestämmt än. Och på söndag ska jag som vanligt tvätta och städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0