Mini konstrunda!

Mamma och A är borte över påsken så jag är kattvakt. Men det gillas både av mig och av katterna. Mycket mys!
Kom hitt i torsdags och åker hem i morgon.

I trosdags kväll kom A hitt. I går fredag träffade jag S hela för och eftermiddagen, riktigt kul då det var ett bra tag sedan sist. På kvällen gjorde jag inte så mycket.
I dag gick jag upp lite senare än vanligt och tog en lång frukost. Gjorde mig sedan i ordning för att cykla ut till Ystads Saltsjöbad för att titta på Carolina Gynning och Agneta Gynnigs konst. Det var riktigt grymt! Säger bara: -JAG VILL HA! Cyklade sedan tillbaka in till stan för att dricka en capputino i solen =) Nu i kväll får vi se vad som händer.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0