Nu börjar det hända saker...

...jag har nog en l på gång och det känns så j*vla bra! Får reda mer om det i morgon tror jag då jag ska på ett möte.

Jag har "skackat" av mig två personer som inte kan respektera mig eller mina beslut. Därför känner jag inte att de är värda min vänskap, ger hellre det till någon som förtjänar det bättre.

Har också sedan sist varit med Vannika på bla IKEA för att hon skulle köpa lite nya möbler till sin nya lägenhet som hon håller på att renovera. Hon har också färgat mitt hår en dag. P har klippt mig och fixat mina nagler är mycket nöjd.

Kortfattat är det ungefär vad som har hänt sen sist.


Kommentarer
Postat av: Petra

Man behöver tyvärr rensa bland sina bekanta ibland.

Hoppas på att få se dig snart. Är sjukt nyfiken =)

2011-04-09 @ 20:11:39
URL: http://guteflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0