Jag mår illa...

...bara älskar den låten!

Japp nu händer det en hel del. Dels har det hänt saker sen sist men det kommer också hända saker framöver. Allt är possitivt men det är inget jag vill dela med mig av här. Utan mina nära och kära vet allt och det är det viktigaste.

Jag och Vannika var på Cirkus i lördags. Var minst 10 år sedan jag var på cirkus sist. Så det var riktigt trevligt/roligt att göra det igen. Jag hade vunnit biljetter via Ystadsallehanda (man tackar man tackar). I söndags (går) var min vanliga tvätt och städ dag och det gick hur bra som helst. I fredags var jag hos M/pappa på kvällen med farmor. Och vi åt kräftor mmmmmm vad det var gott. Evigheter sedan jag åt det sist, så det var nice. Innan i veckan så har jag sett på film med M en dag. Fått besök av V och Vannika en dag. En dag var jag och mamma först på F... för att fixa lite saker sen åkte vi till Skurup så jag kunde bli med barnvagn. Vi hade en riktigt mysig dag =)


Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0