1/1-2011

GOD FORTSÄTTNING!

I tisdags var jag först hemma hos P för hon skulle laga en av mina nagler och så bjöd jag på en latte. Blev massa prat om allt. Sen träffade jag D. I onsdags träffade jag J, S, K, M, och K över en fika på Espresso House. Riktigt trevligt! Sen gick jag in om på Lindex och bytade en tröja och fyndade ett prar strumpbyxor för en sjukt billig peng. Ner om på Hemmakväll för att hyra tre filmer. På kvällen så träffade jag D över en film hemma hos henne och massa snack. plus att hon fick sin födelsedags present.
I torsdags så träffade jag S och C i stan riktigt trevligt att träffa er.

Sen i går så var jag först hos farmor för att hon fyllde år. Sen hem om och fixa lite saker. Sen hem till mamma för att fira nyår där. Det bjöds på en trerätters middag utan dess like. Gott att drick till och massa snacks efter. Massa prat, lite tve tittande och spel. Sen åkte i upp på vinden runt 00:00 för att titta på alla fyrverkerier. Väl nere i lägenheten skålades med en riktigt god jordgubbs skumpa =)

I dag har jag sovit länge och träffat D över en lunch som innehöll massa prat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0