Du måste sluta söka efter slutet & leta efter en ny början i stället...

I lördags hände det grejer alltså. Gick upp vid 08:45 för att äte frukost och gör mig i ordning. Klockan 09:45 kom P och hämtade mig för tripp till Malmö. Körde mot Old bones tattoo i Malmö (då jag skulle bli gaddad på en dropp in tid). Väl framme blev jag fjärde i kö och fick en tid klockan 16:00. Så vi körde och handlade och sen hem till Ps storasyter & dotter för en mycket trevlig bållefika. Efter drygt två timmar körde vi tillbaka tatuerarna igen då det närmade sig 16:00. Väl där fick jag vänta en stund, medans han gjorde i ordning hans "bås" och kollade så att jag var nöjd med det som skulle gaddas in. Efter 20 minuter satt peace tecknet på min vänstra handled. Och fy sattan vad det gjorde ont. När jag gjorde på högra handleden kändes det knappt men detta kändes. Gjorde tilloch med ont efter åt. Men det var det värt! Detta gick på endas 500 kronor, så jävla nöjd <3
När jag var klar körde vi hem. Väl hemma ducshade jag och bytade om och packa en liten kasse med god drick och beställde sushi. Hämtade upp D vid 19:oo så vi kunde hämta våran mat för att sedan gå hem till henne och äte, dricka, sjunga, ff, snacka och lyssna på musik. Klockan 22:00 gick jag in i dimman som fan =) Runt klockan 00:30 stack vi till BAR. A. BAR, fan vad kul vi hade. Dansa hela tiden, bra musik och ett ragg ;) kunde inte bli bättre.

I dag har jag mått som jag förtjänat. Sovit länge. Träffat D, handlat mat och varit på yoga med D. Yogan var inte riktigt som jag hade tänkt mig men kanske ger det en chans till för att verkligen se om det skulle kunna passa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0