The Time!

Ännu en vecka har gått och känns inte riktigt som man hinner med. men men lika glad är jag väl för det.

I måndags blev det att jag tvättade och städade. Därefter gick jag hem om till P för att prata lite och hämta några filmer som hon lånat av mig. Träffade sedan D.

I tisdags så träffade jag mamma runt kl. 12:00 vid ÖP-torget. Så gick vi en runda på stan. Fick ett prar örhänge och ett par blåa strumpbyxor (likadana som jag tog sönder på nyår). Sen tog vi en god/mysig lunch på Espresso House. På kvällen träffade jag D.

I onsdags så gick jag på bio och tittade på The Tourist, den var riktigt bra. När den var slut träffade jag D hemma hos henne och så tittade vi på film.

I torsdags så var jag och handla med mamma. Sen hem om och gjorde mig i ordning för att träffa mamma igen. Tog en snabb fika sen följde jag med henne på ett ärende.

I fredags träffade jag V över enf rukost. Jättekul att träffa dig då det var ett tag sedan. Var hos P sedan för att hon skulle laga två naglar på mig.

I går lördags så sov jag lite längre. Gjorde mig i ordning för att mamma skulle komma till mig runt 13:00. När hon väl var här färgade jag håret på henne och så pratade vi en massa. Efter färgningen gick vi en runda och tog sedan en fika. Väl hemma igen visade jag lite nya bilder på datorn och efter det började vi laga mat. Blev egen marinerad lax med pasta, ärtor och broccolli sjukt gott. Diskade, tittade på tve efter det. Medans jag också gjorde mig i ordning för utgång. Mamma gick hem och runt 23:15 gick jag till D. Runt 01:00 gick vi vidare till BAR.À.BAR, riktigt kul kväll.

I dag har jag inte gjort så mycket. Sovit och gott en runda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0