Vann två gånger i rad...

... då jag och mamma spelade MAXI-YATZY i kväll. Det hör också till saken att jag fick maxi-yatzy två gånger i rad. Jag menar vad är ottsen?

I söndas så tvättade jag och så städade jag.
I måndags gjorde jag inte så mycket. I tisdags så träffade jag D. I onsdag så träffade jag först P hemma hos henne. Hon lagade en nagel till mig och vi pratade massor över en middag. På kvällen träffade jag sedan D.
I går (torsdag) gjorde jag inget på dagen. Men eftermiddagen gick jag först en liten runda. Sen till mamma, vlev bjuden på middag där och fika. Sen spelade vi soms agt Maxi-Yatzy.

I dag (fredag) ska jag först på ett möte på morgonen sen ska jag träffa några vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0