Utan dina andetag...

Sen sist har det hänt en hel del. Jag har bla blivit sjukskriven, inte alls kul då jag trivs som fisken i vattnet på jobbet. Men jag måste tänka på mig själv nu och då är detta det ända rätta. Varit på några "möten" och ringt lite viktiga samtal.

Träffat mamma lite och så har jag träffat pappa. Varit på middag hos farmor.
Träffat mina underbara vänner över en middag, ficka eller picknick.
Sen i lördags hade jag ett helt underbart babyshower med några av mina vänner. Vi åt gott, drack gott och pratade sjukt mycket. Fick jättefina presenter av dem! Tack än en gång för en underbar kväll! Ditt kom en B som jag inte träffat på över ett år, så det var jättekul att få träffa dig igen. Längtar till september då du kommer igen.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0