2 maj var det ja!

I lördags tog jag bara det lungt. Var hos D och pratade en massa och fikade. Innan jag gick därifrån så hyrde jag tre filmer. Så på kvällen blev det att jag tittade på en av dom.

I går söndag så tvättade och städade jag först på morgonen. När jag hade gjort mig i ordning hämtade A upp mig. Så körde vi till Rusta och ÖB för att göra några ärende sedan vidare ner till min kusiner för att jag skulle lämna tillbaka en bok. Därefter körde vi till EH för att köpa med oss fika som vi intog vid Saltsjöbaden. När det var uppätit så tog A riktigt bra foto på mig både vid vattnet och vid en björk =) Vi körde sedan och tanka och sen handlade vi lite, sen upp till henne och la över bilderna på hennes dator och fortsatte att prata en massa. När klockan var runt 18:30 beställde vi mat. Körde och hämtade kinamat som det blev och sen hem till mig för att se den andra filmen som är Devil (riktigt bra)  Efter det körde hon hem och jag kollade lite på TV:e sen var det dax att sussa. I dag händer det inte heller så mycket.

Peace out

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0