En vecka kvar...

...tills sis åker hem till Thailand igen. Jag vet att jag ska tänka positivt att jag har en hel vecka kvar med henne men det är svårt då jag inte vet när jag träffar henne nästa gång. Jag hoppas dock att det blir i december för farmor fyller 80 år då plus att det händer en sak till. Men man kan aldrig veta.

I veckan hard et inte hänt så mycket. Fixat med lite papper och ringt lite viktiga samtal. Träffat mamma, sis och A. Har packat fyra lådor till så det är inte jättemycket kvar nu. Har varit och handlat. Träffat V.

I morgon vet jag inte vad som händer, men på söndag s¨å blir det tvätt och städning och på kvällen ska jag till pappa/M på middag.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0