Jag gråter blod!

Nu har syster min åkt! då det var tidigt i morse som hon skulle vara på Kastrups flygplats så åkte hon in till Malmö redan i går eftermiddag. Vilket gjorde att vi tog förväl av varandra i går. Det var riktigt jobbigt, vet inte hur mycket jag grät och det har jag även gjort i dag. Det är så jobbigt, då jag inte vet när vi ses nästa gång. Hade jag bara vetat det hade det inte varit lika jobbigt. För det är inte säkert hon kommer hem i december då hennes kompis åker till Thailand för att gifta sig i december (som det ser ut nu). Men jag ska tänka positivt jag bara måste det.

I måndags körde pappa sis och mig ut till kyrkogården där morfar ligger. Kommer inte i håg så mycket mer vad jag gjorde den dagen.
I tisdags var jag först på ett möte på eftermiddagen. Sen var jag och sis i stan för att bla köpa morsdags present. På kvällen åt vi grillat hos M/pappa, mmm så gott det var. Sen körde sis och jag för att glo lite innan vi åkte hem till mig. Väl där hemma så färgade jag hennes hår (både hon och jag blev riktigt nöjda). Snacka och tittade på TV:e under tiden. Hon fixade också lite med hennes packning. Sen körde hon hem.
I onsdags så var jag på yoga kl. 09:00 på Friskis & Svettis, så kul det var. Sen hem och vilkade lite för att sedan gå till ett möte kl. 14:00. Därefter träffade jag M på Espresso House vi tog en fika och pratade en massa. Senblev vi körda hem till henne för hon skulle lämna lite saker. Därefter hnadlade vi lite på WiLLY:S, inom på Hemmakväll för att köpa lite godis och så var vi på Sushinu för jag var sugen på just sushi och hon handlade sin mat på Sibylla sen upp till H för att kolla film.
I torsdags cyklade jag ut på morgonen och åt nya bullar. Sen kl. 16:00 åt jag och sis en jättegod gryta med färsk potatis hos mamma/A. Det blev glass till efterrätt =) Vi passade på att ge mamma Morsdags presenten då vi båda var hemma. Hon blev jätteglad. När kl. var 17:45 körde A oss till bion så mamma, jag och sis såg Baksmällan 2 så jävla bra och riktigt rolig. Trodde jag skulle kissa på mig ett fler tal gånger så mycket skratt det blev. Efter bion släppte A av mig och sis här. Så snackade vi, tittade på TV:e och sis passade även på att packa lite.
I fredags tog jag som sagt förväl av sis (det blev två gånger). Först innan jag skulle träffa P och sen därefter trodde hon redan hade åkt men inte. Träffade som sagt P på stan över en fika, alltid lika kul att träffa dig. Vid 18:00 cyklade jag hem till A vi var och handlade mat först sen hem till henne igen. Tittade på TV:e snackade en massa.
I dag har jag gåt en runda och passade på att handla lite. Innan dess var jag uppe om hos pappa/M och så cyklade jag en runda. Satte mig sedan på en bänk och solade lite. Nu i kväll händer det inte så mycket.
I morgon ska jag som vanligt tvätta och städa. Ska även packa lite av det sista som jag nu har kvar.

Peace Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0